محاكمه یك وبلاگ‌نویس مصری به اتهام اهانت به ادیان آسمانی
جمهوری فریاد
سیاسی،فرهنگی،خبری و...
 خبرگزاری الشرق الاوسط اعلام كرد: یك وبلاگ نویس مصری به اتهام اهانت به ادیان آسمانی اسلام و مسیحیت، روز چهارشنبه این هفته محاكمه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تقریب، "آلبرت صابر عیاد"، دانشجو و وبلاگ نويس مصری، اوایل ماه جاری به اتهام اهانت به دو دین اسلام و مسیحیت و تمسخر مقدسات این ادیان آسمانی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی این كشور شد.
بنا به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط، این وبلاگ نویس مصری در شبكه‌های اجتماعی اینترنت، صفحات متعددی حاوی دعوت به كفر و الحاد، تحقیر ادیان آسمانی اسلام و مسیحیت و ایجاد تشكیك در شعائر اسلامی و مسیحی و كتب آسمانی آنها ایجاد كرده است.
بر اساس تحقیقات دادستان كل دادگاه، متهم مذكور این اقدامات را در جهت ایجاد فتنه و تحقیر ادیان آسمانی انجام داده است.
گفته می شود این دانشجوی مصری در گذشته نیز پرونده‌ای مشابه حاوی اهانت به ادیان آسمانی، در دستگاه قضایی مصر داشته است كه توسط دادستانی عالی امنیت ملی كشور مصر در حال تحقیق و بررسی است.


32432

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

فریادهای که درطول قرنها تحول عظیمی را بوجودآورده،صدای که پژواک آن ملتهارا به حرکت واداشته وملت مرده ای را زنده کرده ودرصحنه حیات سیاسی ،اجتماعی،فرهنگی و... مردم را یاری رسانده که اینک این صداهاباید ازحنجره تکنالوژی عصری برآید تاکه روزی جهان مرده بیجان را شاید متحول کند این وبلاگ فریادی است که درد های معنوی ومادی مردمی را حکایت کننده است،شماهم باماهم صداشویدتاببینیم که چه خواهدشد بااحترام:علی دانشگاه کابل
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سايت متعلق به دانشجويان ومردم ولسوالي پنجاب ولايت باميان و آدرس alizaferyosufi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 47255
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



در رفاقت رسم ماجاندادن است هرقدم صدقدم پس دادن است هرکه برماتب کند جان می دهیم نازاورا هرکه باشد می خریم